Sunday, July 11, 2010

Mane lagi bes? laki ke pompuan?

Ok di petang ahad yang berbahagia nie aku nak kongsi sikitla kisah menarik pasal laki dan pompuan..Aku dapat benda nie pun secara kebetulan..boring sangat jadi usha-usha la and baca blog orang..

Tapi benda yang aku jumpe nie interesting tau..bagus untuk peringatan kite bersama...mungkin ramai yang tak sedar dengan tanggungjawab yang perlu dipikul oleh seorang laki dan seorang pompuan.

Mudah-mudahan ini akan memberi kite semua kesedaran dan memperbaiki diri ke arah yang lebih baik..aminnn..klik dekat link yang kat bawah tu nanti akan kuar pasal benda yang aku cerita nie.. ^-^

merpati putih - mana lagi baik? laki ke perempuan?

3 comments:

phone number said...

sama2 bessss...

Saya cucu adnan said...

yup..masing2 ade kelebihan dan kekurangan..sume tu tanggungjawab dan amanah...huhu

phone number said...

Ha'ah..manusia mana yg xpernah buat silap,kalau betol ja bkn manusia namanya.hahaha