Monday, July 5, 2010

Balik UITM..

Entah kenapa kali nie balik UITM aku suke sangat...rindu pula dekat kawan2 seperjuangan yang lain...nak huhahuha dengan diaorang..gi jalan-jalan...gosip-gosip cerita terbaru...bes,bes..

Semalam petang aku sampai UITM, alhamdulillah dapat roomate+classmate yang baik hati sume..ingat sem nie dapat duduk sekali dengan ama comot..rupanya tak..orang kolej dah tentukan siap2 no bilik dan roomate kite sapa. Harap-harap Ama comot takkan lupakan aku la..rindu die marah-marah kalau tak study n artwork-artwork die yang cantik tu..

Nanti aku nak pegi bilek die la saje mengade2 nak suruh die lukis benda yang comel2 untuk aku..boleh buat kenangan..nanti die dah jadi artis terkenal, habisla mahal lukisan-lukisan die..baik aku cop siap2..psst,pssst...jangan beritahu ama tau..hehehe

Tadi petang aku pegi ronda-ronda dengan mar and yana..kitaorang pegi Plaza Alam Sentral je jalan-jalan,makan-makan,borak-borak plus cari keyboard aku yang rosak..puas hati la..aku sukeee

Mar pulak buat request suruh aku tulis blog tentang cerita2 baru aku..asik2 tak update je...mintak maap la ye..bukan i sengaja tapi kemalasan telah melanda diri ni...jadi malam nie i crite la sket tentang perkembangan terbaru i sekarang..heh

No comments: