Tuesday, July 6, 2010

Demam bola..

Nie adela minggu terakhir demam bola...bosan betul aku habis sume pasukan faverite aka pasukan pakwe2 aku sume kalah...kecuali Belanda..go Belanda, go Belanda..hopefully diaorg akan sampai ke final match la 12 hb Julai nie..

7hb nie BELANDA vs URUGUAY (macam tak pcaye plak uruguay nie bole msuk smp semi final..urmmm) agak2 diaorang pkai guna-guna tak..

8hb plak JERMAN vs SEPANYOL...tak taula sape y berpotensi..aku da jd geng kawan aku plak..die sokong SEPANYOL..before nie die mesti sokong benda y bertentangn dengan aku...tup,tup..asik die je menang..jadi kali nie disebabkan aku jeles sangat aku uat keputusan tuk jadi geng die..bole ke macam tu??

12hb Julai FINAL MATCH..antara sape dengan sape tu aku tak tau..jadi TUNGGGUUUU.. ^_^

5 comments:

Muhammad Baheej Mazli said...

org dh ckp brazil outnye...kuikuikui

hudaherbie said...

sepanyol sepanyol!! hee

hana Torres said...

tu la,lain kali wat pilihan yg tepat..hehe ESPANA!!

Saya cucu adnan said...

haha..tau dah..takpe..belanda main nnt pakwe harapan aku y terakhir van persie de..aku suke!!keh2

Anonymous said...

saya la kawan dia tue, haha.. go spain... kan dh ckp, kali nie rezeki kat spain... -pah