Tuesday, June 1, 2010

Dapat call dari seseorang.

Hari nie aku dapat call dari seseorang..orang tu adalah pembekal tudung dan baju muslimah..Aku ada ambil tudung dari dia..tapi x jual lagi..

Die offer aku untuk jadi pembekal/ supplier untuk sesiapa yang nak barang-barang dia..kira dapat rezeki bisnes besar jugak la nie..

Tapi aku cakap dekat die mungkin aku tak dapat bergerak aktif lagi sekarang sebab busy dengan final year sume..mama dan papa pun dah paham dengan apa yang aku suka..Jadi diaorg support aku dari belakang asalkan jalannya betul dan ikhlas.

Mudah-mudahan jalan yang aku pilih nie diberkati dan berjaya..amin,amin

3 comments:

Azimah_Yute said...

biz women berjaya...bleh buka butik kt Sabah nnt...

HaNa MicHi said...

dayah, i'm also business mania..crazy anything bout biz!! :)

Anonymous said...

gd luck ok.... ^_^