Tuesday, June 1, 2010

Barang yang aku sayang.

Hari ini aku nak cerita pasal barang-barang yang aku sayang dan tak boleh kalau tak ada ataupun dalam erti kata lain hilang, dicuri orang atau terlupa bawak..huhu...jeng,jeng,jeng..mari kita mulakan.

1. Of course la handphone aku, pegi mana-mana pun aku mesti bawak..walaupun handphone aku
takdela canggih-manggih cam orang lain dan agak sengal-sengal ubi tapi aku tetap sayang..yang
penting aku boleh tepon orang, jawab tepon dan main message..ok la tu kan :P

2. Purse aku..aku mesti bawak kalau pegi jalan-jalan or memane jela, tp xdela sampai dekat
dalam rumah pun nak angkut kesana-kemari plus bawak time tido..tu dah kira over
ok..walaupun duit dalam tu takdela banyak dan cukup untuk order milo ais dan roti canai
kosong, aku tetap sayang purse aku.heh

3. Mr Pinky,mesti ada kalau nak tido tp time balik sarawak nie aku xdapat bawak die sebab besa
sangat nanti timbang terlebih konpem kena mara dengan bapak aku.isk3

4. Perfume, compact powder dan lipstick..mesti,mesti dan mesti ada dalam handbag..hidupku
tidak bermakna tanpanya dan sangat membantu di saat memerlukan..perempuan kan.

Itu aje kot..setiap orang mesti ada barang kesayangan masing-masing kan??hehe