Wednesday, June 2, 2010

Bile cousin together-gather.

Tadi aku saje je buka semua video-video aku..bila jumpa video gathering all kazen sebelah mama dekat Port Dickson hujung tahun lepas...rasa lawak la pulak dan nak cerita dalam blog aku yang tak seberapa nie.^-^

So this is special entry untuk korang sume la ek..comey je rase dan sengal-sengal belaka. CAYALAH weh..heh.

Kitaorang konvoi hari tue dalam 4 bijik kereta..sume kazen je,mak bapak tinggal rumah sebab kitaorang dah warning parents is not allowed..nakal kan??huhu..kecuali kakak mama dan suami die..diaorg yang pantau kitaorang semua sepanjang berada di PD selama 2 hari 1 malam.

Memang syok dan happening gile la bile semua berkumpul yang paling aku geram kat adik laki aku kaya, masa naik banana boat sesuke ati die jatuh hempap atas aku dan tekan aku ke dalam..memang macam orang gila la terkapai-kapai waktu tu dahla aku dengan die duduk paling belakang.

Dah timbul tu leh plak buat muka tak bersalah..macam nak siku-siku aje die..sampai ati ko ek.
Ini antara picturenya..mintak maap la gambo agak blur sket sebab ambik dari kazen.Sedeynya..tsk



Time nie baru je sampai, isi perut dulu dengan bekal yang dibawa dari rumah. Makan mengadap laut memang syok!




BBQ time..aku tak involved, just jadi tukang buat air..sedapkan air yang aku buat.hihi




Bergambar before balik..sume kazen lelaki pakai cermin mata hitam..bajet hensem la korang tuh..Fasha Sandha pun tak terpikat tau..

Akhir kata thanks pada pihak penganjur kak yong sekeluarga..hujung tahun nie titi plak ek..standby..hehe..aku jadi bendahari lagi la..amanah kan aku nie..ha







No comments: