Monday, May 31, 2010

Terjiwang sekejap di petang hari..:)

Entah kenapa tiba-tiba aku terjiwang sekejap petang ni...macam takde keje je ko nie kan..padahal mama panggil ko kat bawah ko buat dek je..minta maaf ye mama ku sayang..kejap lagi anakmu turun..alasan,alasan..heh.

Ok-ok disebabkan aku nie suke sangat la pada lagu Noktah Cinta Hafiz AF 7.Jadi pada petang yang berbahagia dan aman damai ni aku ingin menulis lirik lagu die....

Tapi-tapi sebelum tu nak tau tak macam mana aku boleh terjatuh chenta pada lagu nie...hehe, benda nie berlaku time aku otw nak ke Bukit Raja tengok wayang dengan member and adik aku si sitot..

Punya la feeling giler time drive kete nyanyi lagu hafiz tu tang chorus die, tp merepek sket la asal kena.hihi. Tiba-tiba adik aku tegur die cakap "weh, ape ko merepek nie,habis lagu orang kalau sedap xpe gak nie uat sakit telinga aku jer"

Terus aku berenti nyanyi dan terkesima sekejap..tsk..garang adik aku kan...member aku gelak-gelak je kat belakang..korang nak buli-buli aku la tue..tinggal tepi jalan kang,padan muka..
Sejak dari hari tue aku pun cuba la cari lirik lagu dia dan menyanyi dengan betul..

Lirik Lagu Nokhtah Cinta - Hafiz AF7

Ternyata semua bicaraku
Tersimpan di dalam hatiku
Ternyata semua soalanku
Tak pernah kau fikir di fikiran

Ternyata kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan disini masih
Menanti jawapannya

Korus
Tuhan tolong nyatakanlah
Padanya tentang cinta
Adakah masih diriku di perlukan

Tuhan tunjukkan padanya
Tentang apa yang ku fikirkan
Adakah cinta ini
Perlu untuk dirinya

Berbicara tentang cinta kita
Masih tiada noktah penghujungnya
Berbicara tentang perasaan
Simpan saja semua itu

Mengapa kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan disini masih
Menanti jawapannya

3 comments:

nurul said...

tjkla video..br best

Azimah_Yute said...

jiwang r mmbr aku nie.....

Saya cucu adnan said...

nurul :nk letak td..tp x reti upload trus dr you tube..bnda tu jd new post..sob,sob,sob

hamiza:sejak ble nama ko bertukar nie..hehe