Sunday, May 30, 2010

Hari ini dalam sejarah.....

Hehehe....cam poyos je kan tajuk aku tu.....sebenarnya hari ni dalam sejarah aku uat blog,first time aku godek sendiri benda nie...harap2 menjadi la blog aku nie...fuh,fuh,fuh..kc jampi sket...heh...
Aritu da uat da hasil pertolongan member baek Huda...tapi x menjadi jugak....busy+malas..tu la jadinya....hari ni aku cube lagi dengan hasil support member aku jgk zima nama die.....korg suke la tu aku sebut,sebut nama korg kan,kan....thanx la pd korg k....bnyk tlg aku.....nnt aku kc present ek....tp y murah2 jela...mahal2 duet x ckup....he,ok..ok...berbalik pada cerita aku tadi kan...jd tada..ini la yang berjaya aku uat dan siapkan...hrp korg enjoy la bace nie...lgpn dlm proses blaja lg....so bnyk la errornya...lol

3 comments:

nurul said...

cm knl je nama Huda tu..hee
cpt2 la bg present tu yer Budak Comot..hee
happy blogging!:)

Azimah_Yute said...

babe, Tahniah dh bleh at blog..
jgn lupe ole2 kat aku r....
setia menanti d sah alam...

Saya cucu adnan said...

nurul: tgk la nnt klu ingat..jgn mara.heh

hamiza:ok2..insyaAllah kek ko aku dh pos laju td..hu