Sunday, May 30, 2010

Sape Daniel???

Mesti korg tertanya-tanya kan siapa si Daniel nie???pakwe kah, kawan kah, marka ka.....huhuhu.. Cuba korg teka...urmmmm...aku kasi peluang...tp 10 saat je tau..10,9,8,7,6,5,4,3,2,1. Ok ckup-ckup. Tak boleh tunggu lama-lama sgt.heh..jeng,jeng,jeng...sebenarnya Daniel ni adalah anak yang mama aku jaga dekat Sarawak.
Umi dengan ayah die cikgu ,mase die kecik-kecik dulu.Umi dan ayah die datang rumah sebab dekat sini susah sangat nk cari nursery budak-budak.Lgipun banyak Iban dekat tempat aku tinggal nie,dorg kan banyak Kristian jd takut sikit la nk letak adik daniel tomei-tomei dekat situ...Mane tau jadi apa-apa kan...
Jadi disebabkan adik nie comel sangat mase umi dan ayah die bawak..mama aku pun fall in love la dengan daniel dan berminat untuk menjaga dia sejak dari hari tu....Adik Daniel nie senang sangat nak jaga. Tak banyak kerenah dan tak banyak songeh..baek je tau..pastu cepat sangat tangkap sesuatu perkara tu...padahal umur die baru je setahun lebih..pandai dah sebut mama,umi,ayah die dapat sebut hujung je yah.hihi
Ayah aku pula mama aku ajar panggil atok sebab uban kt kepala ayah aku banyak sangat,sesuai la tue. Daniel suka sembahyang,kalau dengar azan mesti die buka sejadah dan pakai topi tenis ayah aku punya kaler coklat...Topi die mesti pusing ke belakang ala-ala hip hop gitu.hahaha.
Lagi satu adik Daniel nie ada perangai pelik sikit kalu die bengang ataupun merajuk sebab kena marah dia akan hantuk-hantuk kepala dekat mana-mana tempat yang die rasa boleh. Macam nak gigit je budak kcik yang sorang nie. Geraaammmm..
Nanti aku upload gambar die ok.Enjoy it..hehe

No comments: