Sunday, August 8, 2010

Aku nak ronda-ronda dunia!!!

Kali nie aku nak cerite yang aku nak sangat ronda2 dunia......suka sangat travel tapi duit poket je tak cukup lg jadi angan2 jela dulu kan..

Alhamdulillah buat masa nie satu Malaysia aku dah jelajah termasuk Sabah dan Sarawak....Brunei pun dah cuma tak explore je lagi...InsyaAllah kalu ada rezeki lebih bole la pergi lagi sekali, kali nie explore plak ye..huhu

Aku teringin sangat nak pegi Jepun ....nak tau tak sebab apa???....sebab dulu masa sekolah rendah popular sangat cerita2 dari Jepun macam Beach Boys, Great Teacher Onizuka, Anchor Woman....Favourite cast plak mestila Yutaka Takenouchi....masa tu die hensem sangat....waaaaahhh

Aku ingat lagi watak Hata and Teruterubozu dalam citer With Love...siap beli lagi cd die..sebab suke nak tengok and ulang banyak2 kali..kalu bole email sume nak pakai nama tu masa tengah popular citer tu..ntah pape ntah kan??




Agak-agak bila la agaknya aku dapat gi Jepun nie ek???.....Mudah-mudahan murahla rezeki aku untuk ke sana kan....nak tengok Gunung Fuji...pegi Tokyo...melawat Harajuku...bes,bes,bes..



Cantek kan Mt Fuji


Bunga-bunga sakura


Comelnya!!!



Syoknya.....kena usaha lebih keras nie tuk kumpul duit pegi sana...ganbate!!! (>.<)


1 comment:

hudaherbie said...

nk g jepun gk!!